sábado, 26 de noviembre de 2011

Notícies fresques

TO LET (again)

I és que resulta que aquesta casa ja està en lloguer. Ho podeu comprobar en aquesta web:
http://www.southsidemanagement.com/index.php?option=com_ezrealty&controller=properties&task=detail&id=672&Itemid=49

Com bé posa a la web està disponible a partir del 4 de febrer de 2012, dia en que arribaré de forma definitiva a Barcelona. Ja de ment allà, vaig passant les últimes setmanes intentant memoritzar tot allò que m'envolta en aquest lloc.

I també tinc temps per treballar una mica. Resulta que a la primera entrevista que vaig fer ja em van agafar així que ja em vaig conformar amb aquest treball. No durarà gaires setmanes així que el que volia era començar ràpidament. I em puc donar per content perque en una setmana vaig aconseguir-ho. És un treball de cleaner en un restaurant del centre. Treballo 5 dies a la setmana i només 3 hores cada dia (de 7am a 10am). Així que de nou a matinar. Lo bo és sortir a les 10am i poder veure la llum del sol, que a aquestes altures de l'any les hores de llum aquí són poques!

Això s'està acabant. Ja poques coses més em queden per provar aquí. Una de les últimes serà la de passar les festes nadalenques alone. De totes maneres estic fent una llista de les coses que faré abans de marxar, ja aniré explicant!

No hay comentarios:

Publicar un comentario