miércoles, 18 de enero de 2012

Preparat...

...per afrontar els últims dies aquí.

Ahir a la nit vaig tornar a arribar (per últim cop) a Edinburgh. Per a qui li agradi les estadístiques diré que en 2 dies vaig fer 2180km, mitjana de consum de 4,5L/100km i mitjana de velocitat de 95km/h. Això vol dir que vaig estar unes 23 hores conduint. 

Ara ja queden poc més de 2 setmanes per Escòcia. És temps per fer tot allò que anava pensant "bueno, ja ho faré...". Seràn 2 setmanes de fer turisme, que dic jo. De visitar o revisitar diversos punts de la ciutat. Entre d'altres coses, aquestes són algunes de les coses que faré: St. Giles Mall, Bank Mall, pujar a Holyrood Park, National Gallery of Scotland, Jardí Botànic, Scottish National Portrait Gallery, ponts South Queensferry, Makro, probar Fried Mars, platja Portobello, the parlour bar, sunday market, voltejar pel centre d'Edinburgh -sense destí-, dinar al Hand Made Burger, platja Cramond, acabar de fer les últimes compres...

I per si això no us sembla suficient cal fer alguns tràmits burocràtics, empaquetar tot el que hi ha aquí a Edinburgh, ficar-ho al cotxe i netejar tota la casa perque em tornin el diposit (creuem els dits!)

Veurem si em dóna temps de fer-ho tot! Sensació extranya la d'aquests últims dies per aquí

3 comentarios:

  1. I no t'oblidis de la tauleta Mars fregida!

    Ànims si pots sobreviure a la nostàlgia, però el teu pla és la hòstia de bo!

    ResponderEliminar
  2. Per cert... això vol dir... fi del blog?!

    ResponderEliminar
  3. El Mars fregit el tinc ja programat. No me'n puc anar d'aquí sense tastar-ho!
    Efectivament, la fi del blog està propera... ja ho anunciaré a alguna entrada pròxima

    ResponderEliminar