domingo, 6 de febrero de 2011

Visita de l'Esther i el Daniel

Tot i que aquesta no es pot considerar una entrada del llibre de visites (ja que s'han rajat d'escriure re), no volíem deixar passar la possibilitat d'explicar què vem fer durant aquells dies.

Vam aprofitar per fer alguna excursió fora de la ciutat. Com el cas del Llac Leven. Allà vam caminar al voltant del llac i vam disfrutar com a nens en el parc. També vam fer alguna foto... para muestra un botón:

Teníem pendent arribar fins a la illa de la platja de Cramond i amb ells ho vam acomplir. El temps (com no) no acompanyava gaire ja que feia molt de vent. A la illa vam trobar una caseta utilitzada a la segona guerra mundial per refugiar-se i disparar. Després del fred va sentar millor que mai el té i la xocolata amb cream and marshmallow. I aquest va ser el comiat del Daniel, que marxava cap a Barcelona. Aquella nit, amb l'Esther, vam anar a un bar prop de casa on els dilluns fan nit de música en directe improvitzada: qui vol es porta una guitarra i s'uneix o canta per la resta. Ens va encantar sentir com un grup d'unes 10 persones (amb violins, guitarres, bongos, piano...) tocava a la vegada.

Una altra excursió que vam fer va ser una caminada d'unes 3 hores (o més perque degut a la mala senyalització ens vam perdre vàries vegades) a un poble prop de Perth. El passeig va ser confortable, excepte en algun moment en que el gel feia impossible caminar. Després vam aprofitar per conèixer Perth; un poble encantador amb gent realment simpàtica i acollidora.

I per últim, vam coronar el cim més elevat de Edinburgh: l'Arthur's Seat. Situat al cim de Holyrood, una muntanya que està al mig de la ciutat. La pujada es va fer un pèl dura tenint en compte la caminata dels dies previs. Tot i així, aquest és potser el millor lloc per veure una bona panoràmica de la ciutat.

Finalment, l'Esther (i pels pèls) va aconseguir entrar a l'avió per tornar a casa.